oslo

resan gick bara bra, ingaproblem med någonting, jag som var så orolig att tåget till göteborg skulle vara försenat. Fick ju dock sätta mig ensam och äta i göteborg, var tvungen att be pauline ringa mig så jag inte skulle känna mig så utstött! så vi pratade tills att jag gick på bussen, sov ju hela vägen från skövde till göteborg så jag kämpade med att hålla mig vaken hela vägen vilket resulterade i en väldigt rastlös fija som dessutom var kissig och hade träsmak i rumpan! men efter något som kan varit de tre längsta timmarna i mitt liv var jag framme i oslo.. 20 minuter tidigt dessutom :) Freddy kom och mötte mig vid bussen vilket var väldigt snällt, annars hade jag väl sprungit bort mig fullständigt. förstår inte hur jag ska kunna lära mig hitta här? Vi tog iaf en taxi till... ähm, någon verkstad för att hämta hans bil, sen begav vi oss "hemåt" för att leta parkering i en evighet och sedan handla juuuulebrus... skulle skrivit mer men nu kom josefine hem så ska vara lite social. Sitter iaf precis just nu i soffan, mjukiskläder och ett glas julebrus i handen! NAM!

skriver mer i morgon.. kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0