Nostalgi och storstädning

Är klar med mitt rum sen en tid tillbaka (dock inte garderoben), han med att spela lite tetris innan mamma kom hem. Nu håller vi på och städar i "linneskåpet" men var tvungen att ta en paus då vi hittade det sötaste! min allra första klänning & den är sååå söt tänk hur liten jag var en gång i tiden? En vit, rosa, små rutig med lite spets detaljer. Inte världens finaste kreaktion kanske, men åh. Kan inte förstå att jag har varit så liten! Nu blev jag sjukt sugen på att sitta och dricka thé, kolla i gamla fotalbum och prata minnen i soffan med mamma hela kvällen! Men hon har andra planer för oss.. guess what? städa städa städa!


La min nuvarande vante bredvid så ni kan få en bild av hur liten den faktiskt är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0