litt lei

är hemma från norge och känner mig lite nere.. vet inte varför, om det är för att jag inte fick träffat Emilie, eller om det var för att jag inte fick med mig någon julebrus hem eller om det är för att jag är så arg på mig själv som inte kan säga nej.. eller om det är något helt annat. har i vart fall ont i hjärtat idag och känner att jag inte orkar med att svara på en massa frågor och vara trevlig idag. så sorry folkens om jag är dryg.

men i fredags var jag ju på jobbintervju, det visade sig att jag var nervös helt i onödan. gick fint de, fick provjobba på lördag mellan 10 och 14.. gick ganska bra med tanke på att jag inte har någon erfarenhet.. men tror inte riktigt att just det jobbet skulle passa mig. säg vad ni vill men jag känner som jag känner.

nu ska jag bara kose mig under täcket resten av kvällen.
hade föresten med mig kameran heeelt i onödan, tog inte en enda bild.

peace


(tusen tack till Sebastian, Freddy och Josefine)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0