herre min je!

Veronica kan nog ha den sämsta filmsmaken ever!
först "the golden door" inte för att den var något att lägga under granen direkt..
men nu.. "en tomte saga".. vad fan är det här för skit?? hahaha!
detta är två filmer jag råder er från att se..

Veronica ligger här bredvid mig och är i extas, "men ååh, öppna då, använd nykeln!! jag vill ju se vad som är i.. meen. men åh!"
alltså jag finner inga ord. det här kan vara den sämsta filmen jag sett.
"ville, valle, rulle och rudolf" HAH!!
 
ett sista citat från V: "det går alldeles för långsamt, du kommer aldrig hinna.. du får snabba på lite!"

nu ska jag gå och terrorisera henne lite.
ha det fint folkens!



 inte bara filmsmaken som inte är som den ska här ser jag...


Kommentarer
Postat av: Veronica

JAG ÄR NYVAKEN VILL JAG BERÄTTA FÖR ALLA!

2009-11-27 @ 10:41:11
URL: http://vforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofija

skyll på det du! hahaha

2009-11-27 @ 14:06:51
URL: http://lolaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0