en stock snus, julmust och winegum

nu börjar det minsann närma sig! och jag är så nervös så jag kan varken äta eller sova..
om cirka 3 timmar går tåget mot göteborg där jag får vänta i lite mer än en timma på bussen som tar mig till oslo.
hade varit sååå mycket enklare med bil.. haha.
men jag ska inte klaga.. är framme i oslo 10 över nio ikväll så feel free att underhålla mig med telefonsamtal och sms!  det betyder alltså att om tio timmar får jag dricka julebrus! :D som jag har längtat!
Freddy kommer och möter mig vid bussen ikväll, tack för det. annars hade jag väl gått vilse..
i morgon ringer klockan vid nio/tio någongång, för att sedan ringa jarle och bestämma tid för mötet.. jag är verkligen så jävla nervös! sen kommer sebastian in till oslo och hjälper mig hitta dit och sen ska vi gå lite på stan och lämna lite jobbansökningar och så skulle jag visst hjälpa honom shoppa.

Men nu kommer Louise snart och sen Veronica när hon vaknat till liv. Så nu måste jag fixa mig lite :)
kommer nog inte bli så myket uppdatering här i helgen men på måndag så!
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0