13

fredag och jag har absolut ingenting att göra, därför håller jag på och städar. finns snart ingenting kvar. då vet jag inte vad jag ska göra. Jag och Johan är ensamma hemma så det finns ingen mamma jag kan terrorisera heller, haha. Laga mat kanske? njae.. har ingen matlust.  Nu ska jag försöka borsta igenom mitt hår vilket jag ser lite som ett mission imposible då jag fick duscha vid 2 i natt för att jag satt hela kvällen och skrev personliga brev. blev nog rätt bra tillslut ändå. Ja.. det jag skulle komma till var att jag somnade med blött hår och nu är det en katastof! aldrig sett trasligare hår. haha! Ska återgå till städningen nu och sen försöka få tag på Emilie och även Fredrik och få honom att ta tag i när vi ska åka! Kan skriva mer om det sen.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0