snöstorm!

jag är så glad idag, är visserligen riktigt förkyld men det gör ingenting. För igår hade jag the time of my life i skidbacken.. trodde lite då och då att det var the last time of my life så att säga, "hehe". (jag hatar förövrigt när man skriver hehe.. men tänk er ett sånt riktigt Hehe-skratt där)

Filmer från igår kväll kommer nog snart.. på facebook iaf, om jag bara hittar sladden.
Idag är det världens snöstorm ute (överdriver bara lite) och det är så fint! Har dock inte varit ute idag..hört att det är riktigt kallt! men jag klagar inte, vi har snö I SKÖVDE och det är helt underbart, ska snart ta en paus ifrån allt jag håller på med, ta en filt om mig och sätta mig i fönstret med en kopp thé. Kan det bli mycket mysigare? troooor inte de :)

Och det här med att jag sitter och målar i paint hela dagarna kan man ju se som att jag inte har något liv, men jag väljer att se det som att jag är väldigt fantasifull. och mina utsatta vänner verkar ju gilla det?

I natt satt jag och gjorde om Emilia till både det ena och det andra
Och idag var det Moas tur.. eller ska jag säga rudolf?


Först ut är Tomte-Milla
Sen blev hon...

En Kinky-Lucia
Och sist men inte minst,

PEPPARKAKS-MILLA!

Nu till Moa:

Här som Rudolf med röda mulen!
Och sen tog både jag och Moa värvning till...

TOMTE-LAGET!


Kommentarer
Postat av: Tina

haha sweeeet!

2009-12-17 @ 19:58:07
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0