Rea rea rea.. eller va?

hoppas alla har haft en fin jul och blablabla. är jävligt opepp idag, var på stan både idag och igår för att leta efter nyårs klänning & någon fin jacka. hittade jag något av det? nae. jävla skit rea. men ska ändå tillbaka i morgon och göra ett sista försök. hittade dock lite annan skit, såsom koftor, en skjota och smink. snart skiter jag i nyårs firande och allt därtill, sorry peeps men det är så jag känner. blir säkert mysigt i början av kvällen, med middag och så med mina tjejer.. men tyvärr ingen malou! men sen vettefan, ska tydligen på någon fest där jag inte känner en kotte. är ju inte helt omöjligt att det blir lyckat men har ändå en bad feeling så att säga. efter 2 blir det nog skara för min del iaf (ett andra tolvslag väntar för mig då, if you know what i'm sayin'.. höhö).


Lite Rea blev det iallafall.
       
Kofta-H&M  Kofta-VeroModa 


Leggins-BikBok  Skjorta-MQ


i morgon kommer Moa hit och snackar lite skit över en fika, ska även be henne om hjälp med klänning och jacka! får se om hon kan göra någon nytta som inte pauline gjorde idag, mohaha!
på onsdag blir det att åka och hälsa på moster i Karlsborg!

nu ska jag försöka sova.

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0