oslo

sitter nu på bussen till oslo och har gjort i tre timmar.. vilket börjar kännas i rumpan!
nice med internet uppkoppling på bussen.. men det går ju fan inte snabbt alltså!
har precis kommit in efter ett jävla massa krångel, och då det inte finns något uttag så man kan ha i sladden så dör min dator när som helst. jippi!
ska vara borta en natt men ändå är min väska tung som jag vet inte vad.. haha lyckat! men det beror inte på för mycket packning utan att jag är så snäll och köper med julmust till Freddy och Josefine!
snäll tjej.
i kväll ska vi nog bara chilla för jag är jääävligt trött! men i morgon ska jag försöka ta mig in till oslo, jag hade iaf tur då freddy är ledig i morgon och kan gå med mig så jag slipper gå vilse! wopido! :)
nu är det nog bäst att jag avslutar innan datorn dör och allt försvinner!

peeeace!

just det... roligare än såhär blir det inte här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0