"jag ser det snöar"

man skulle ju nästan kunna tro att jag glömt bort min lilla blogg men så är inte fallet. har bara väldigt dåligt med motivation. Men kan ju uppdatera er om att min telefon har gått och fått fnatt, alla sms och KONTAKTER har raderats. hel skumt..
om jag skulle ta och skriva ner lite vad som hänt under tiden?
förra tisdagen var jag på sjukhuset och drack äcklig kontrastmoj och röntgade magen, jag var så duktig så nu ska pappa köpa en jacka till mig! haha. Annars har det väl inte hänt så jävla mycket, Va ute med tjejerna i torsdags, spelade twister på förfesten som var skit kul, men Bogrens sög. Vad fan gjorde jag i helgen? Va lite på stan med mamma och i söndags kollade jag på film med V&L vilket jag gjorde igår också. Men innan filmen igår var vi ute och åkte pulka, woho! var inte så mycket snö då vilker resulterade i att jag har ett stort blåmärke på ena skinkan, men inte ger vi oss för det, ikväll ska vi ut igen! (i bättre backar) Idag har jag pysslat lite för mig själv.. haha!
Julkort i paint, blev faktiskt ganska fint, ska nog göra ett till i morgon. Fina vänner man inte träffar så ofta ska man lägga ner lite tid på. (puss på er)

här kommer lite bilder för nu har jag nog inget mer att skriva om.
enjoy












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0