speed up bitch

det är fan skrämmande hur dåligt tränad jag faktiskt är.
men jag höll ut längre än vad jag skulle gjort om jag inte hade "krabba" i huvudet.
go fija! nu ska jag fan bli slim!
annars blir det inget krabba för mig.. sorgligt men sant.
slut på Mc donalds bland annat, nästa måndag då jävlar!
i helgen blir det nog lite onyttigheter ändå, matfestival och allt.
jaja, hur som haver.. Idag har jag och Beirutt varit och fejkat brännan lite.. eller försökt iaf, tog för dåligt.
sen cyklade vi hem till henne och (hon) lagade mat till oss, kollade lite på tv. tog en "liten" powernap på det.
och sen flätade jag hennes håro ch hon stack iväg på träning och jag rullade hem.
nu har jag nyss kommit in (ca en timma sen) och dricker thé, ska snart hoppa in i duschen.



Kommentarer
Postat av: bea

a bra att du nämde att JAG lagade maten:)

haha sofija blottar sig på bloggen då där ser man:)

tycker om dig min vän!

2009-08-24 @ 23:23:15
URL: http://bbew,blogg.se
Postat av: Sofija

haha, som vanligt ;) du får komma hit så ska jag laga mat åt dig!

just for you baby, i know u like it!

tycker om dig också!

2009-08-25 @ 00:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0