somewhere we went wrong

lyckats vända på dygnet har jag ju gjort iaf.
när jag väl orkade masa mig upp ur sängen för att fixa frukost var där folk som var påväg hem från skolan utanför fönstret, känns bra haha!
nu har jag precis ätit upp och ska göra mig i ordning för att cykla iväg till skolan, arbetsförmedlingen samt söka massa jobb.
igår kväll var jag ute och gick en sväng med min favorit kille Tobias, pratade om allt mellan himmel och jord. det va både behövligt och skönt!
ikväll däremot vet jag inte riktigt vad om händer, ska nog försöka komma i säng i tid så jag inte sover bort hela dagen i morgon.
för i morgon händer det grejer ska ni veta! lär bli riktigt nice!
men nu måste jag cykla iväg.

pusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0