forever blowing bubbles

kom mig visst aldrig iväg till Malous jobb, när jag var klar att gå hemifrån var klockan kvart i 4 och jag insåg att Malou skulle hinna sluta innan jag hade hunnit fram. så hon kom förbi och hämtade mig här hemma istället. Så åkte vi hem till henne och chillade mest. haha, sa till henne att "nu ska jag fan bli nyttig, börja träna igen och skippa skräpmaten!" helt seriöst. En kvart senare börjar hon prata om godis och vi bestämde oss för att gå och köpa lite.. inte okej alltså, inte okej!  eller.. vi va ju ändå ute nästan hela kvällen och gick så kanske lite okej? vi var bland annat vid gungan på vasa och snackade, blåste bubblor och tog det bara lugnt. sen hem till Malou igen för att se på film.
var inne en sväng hos beirutt (bea) också.

nu ,kom jag hem för nån timma sen, har ätit lite kvällsmat/nattmat och ligger i sängen och kollar på Mtv world stage. Måste bara säga att jag blev sjukt besviken på lady gaga... låter som en helt annan person live OCH "dansar" som jag vet inte vad. usch!






det får räcka för idag. nu är jag redigt trött.
vet att jag sa att ni skulle få bilder från gårdagen, men det kommer i morgon istället. måste sova nu om jag ska komma upp innan klockan är 1 i morgon.

puss och g'night everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0