please?

snälla söta rara gud, kan du inte bara ge mig ett jobb?
jag blir så jävla trött.. skulle gjort massa saker idag men har ingen ork.
har suttit nu ett tag och kollat igenom massa sidor som jag fick på arbetsförmedlingen och vet ni vad?
... jag fattar inte ett skit.
BLIR SÅ TRÖTT!
känns som att jag aldrig kommer få ett jobb.
och inte är det en jävel där ute som förstår min kassa-skräck heller.
ååååååh, vill bara gräva ner mig och försvinna.
borde ju egentligen försöka komma över den, men inte än.
eller?
ska försöka komma iväg snart iaf. lämna cv lite varstans.
om det ska bli något Krabba för mig så måste jag ju faktiskt få ett jobb också!
får tvinga mig iväg till skolan i morgon, fixa lite papper och så till arbetsförmedlingen & så ska jag till manpower!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0