morrn'

just woken up, som pauline sa.
nog för att hon var uppe redan vid 8(?) eller något sånt löjligt, så var det väl inte förens typ nu hon vaknade till liv på riktigt.
själv låg jag kvar ett par timmar längre och släpade mig ur sängen vid 10 någongång.
Nu har vi ätit frukost och ska väl snart göra oss i ordning, är ju trotts allt sol idag. Då kanske man ska se till att vara ute lite också?
hur som haver så kommer paulines kära boyfriend in till stan och kidnappar henne lite tidigare än planerat.
vi som hade planer på pims.. men det verkar inte bli så.
såååå folkens, vad händer ikväll?
är föresten så sjuuuukt sugen på nya stövlar till vintern!
men det får nog vänta lite.. eftersom jag måste spara alla mina inkomster ett tag framöver.
jag ska upp i 20! sen kan jag börja spendera.. nu gäller det bara att få en inkomst också!

...sålänge tänker jag KRABBA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0