en liten funderare bara..

för varje gång jag går in genom Malous dörr blir jag bara mer och mer sugen på att flytta hemifrån!
för det första har hon det så himla fint och så känner jag att det faktiskt kan vara skönt att bara vara helt ensam ibland..
men frågan är om nackdelarna kanske tar över?
ibland kanske det blir föööör ensamt?
och tänk om det kommer en bamse spindel? vad farao ska jag göra då?
för er som inte vet det så är jag LIVRÄDD för spindlar, och vågar mig inte i närheten av dom. och vågar verkligen inte döda dem!
och tänk vad jobbigt att laga mat varje dag, och hur ska jag orka hålla ordning på allt?
kan ju iof vara bra att flytta snart så man lär sig lite?
men först och främst måste jag skaffa ett jobb.


föresten.. har jag inte vääärldens finaste resekompis? 
jag menar, kolla in håret?? Emilia, GE MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0