08.45

Det stämmer som rubriken säger, 08.45 stod klockan på när jag vaknade.
Jag hade ju egetligen tänk mg att gå och lägga mig tidigt igår.. eller innan tolv var det tänkt.
Men när jag väl fick tummen ur och stängde av tvn så var klockan närmre ett än tolv. haha.
Har kommit på att det är farligt att ha på tv när man ska sova, finns alltid något jag fastnar för, igår var det paradise hotell Danmark & det var riktigt spännande igår också, så inte konstigt att jag fastnade!
Hur som haver, om jag nu hade kommit i säng i tid så hade det kanske inte varit så konsitigt att jag var vaken nu.... och vad pigg! men nu känns det tyvärr bara som att tröttheten kommer senare.
Nu är föresten Matfestivalen här, ÄNTLIGEN!
eller egentligen börjar den väl i morgon på riktigt, men en liten tjuvstart idag men Allsång, (utomhus bio?). för mig blir det bara allsång, och sedan förfest och sen husaren med fina tjejer!
hört att det blir rätt nice idag alltså!
åååååh, föresten! på fredag (imorgon) eller lördag morgon/förmiddag ska jag träffa världens sötaste unge och hennes mamma! Thilde och Theresia.
Nu ska jag gå och äta frukost, hörs senare!
pusss!


Thilde, mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0